piątek, 3 sierpnia 2007

Na początku był chaos...

No to czas zacząć... Nie jest to mój pierwszy blog, gdyż wcześniej prowadziłem bloga w oparciu o swoje własne szablony i zabawę z php, ale nie chciało mi się co chwila grzebać w kodzie, w związku z czym, postanowiłem chamsko i bez ceregieli wykorzystać szablon i kod już na sieci istniejący.

W związku z czym, bez ogródków, po co mi ten blog? A po to, żeby pisać, co mi na wątrobie leży. Będę pisał o wszystkim, co mnie interesuje. Będzie więc o Japonii, konsolach, sprawach bieżących. Będę również umieszczał tu ciekawe (dla mnie) czy śmieszne (też dla mnie) zdjęcia, komiksy, czy filmy.

To tyle na początek. Auf wiedersehen.

Każdy post będę zakańczał czymś śmiesznym bądź interesującym. Na początek zdjęcie, które mnie rozwala za każdym razem...




2 komentarze:

Unknown pisze...

ha! pierwsza! pierwsza! :D

Anonimowy pisze...

Czekam na więcej, rozkręć tę imprezę ;)
Puzderko!